Üdvözlünk a felesleges, értelmetlen eszközök, használati tárgyak és szolgáltatások gyűjtőhelyén!

FuraTermék Blog

Darth Vader és Fia - mesekönyv

2013. április 24. - FuraTermék

Mai blogbejegyzésem egy örök klasszikus történet főszereplőiről szól.
Mindenki felkapja a fejét, ha valahol szóba kerül a Star Wars.
Egyik kollégám és jó barátom tanácsa alapján tettem szert a ma bemutatott kis könyvecskére, ami kifejezetten gyerekeknek íródott.

Íme Ő:
Öcsém! Ez nem semmi!
Azonnal belelapoztam a remekműbe és kiragadtam a sorfordító pillanatokat a kis Luke Skywalker életéből.
Az életrajzi regényből megtudhatjuk, hogy milyen egy csillagharcos hétköznapi élete, amikor nincsenek kamerák, nincs ott a rendező, az operatőr, meg a többi sitnyik. Csak Apa és Fia.

A megígért kirándulás ez alkalommal elmarad.....
A történetből kiderül, hogy nem egyszerű az élet egy ilyen zsarnok apa mellett.

Naponta kell tréningeken részt venni:

és nem maradnak el a jövőre vonatkozó elképzelések, tervek sem:

Amint fentebb említettem volt, a történetből csak a sorsfordító pillanatokat ragadtam ki, de Nekem ez is bőven elég volt.
A termék bárki számára elérhető a jobb könyvesboltokban és hipermarketekben.

Kíváncsian várjuk a folytatást!
Addig is:  "Az erő legyen veled"    kedves blogolvasó!




Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása