Üdvözlünk a felesleges, értelmetlen eszközök, használati tárgyak és szolgáltatások gyűjtőhelyén!

FuraTermék Blog

Kölcsön villám gyorsan

2015. február 23. - FuraTermék

Ebben a blogbejegyzésben egy igazi csemegét tárok a kedves olvasóim elé.
Egy olyan csemegét, amiről álmodni sem mertünk eddig. Egy valódi "szuperságos" dolgot!
Ebbe a termékbe, vagyis inkább szolgáltatásba az interneten botlottam bele -tök véletlenül.
Először nem hittem a szememnek, de többszöri elolvasás után megfejtettem a titkot.
Kölcsön villám gyorsan. Áll a hirdetésben. Nos, taglaljuk egy kicsit :-)
Mindig is szerettem volna magamnak egy villámot. A hirdető azt ígéri, hogy kölcsön adja, mégpedig gyorsan.
Na, mondom "akkor jóvanakkor"!
Rákattintva a hirdetésre azt tapasztaltam, hogy ezek csak pénzt adnak és kamatokkal együtt kell visszaadni. Mivaaan?
Én meg már jól elterveztem, hogy kölcsönzök egy villámot, és majd jól csapkodok vele, ahová csak akarok.
Erre a megtévesztésre viszont nem számítottam!
Persze, most magadban jól lehülyézel, kedves olvasó. Hogy hogy lehet ilyet kitalálni, stb. Már az elején tudtam, hogy ez csak egy banki kölcsönös sablonos hirdetés, de olyan jó egy kicsit eljátszani a kölcsön villám gondolatával.
De most komolyan, gondolj csak bele! Azért ha létezne ilyen kölcsön villám,
Te nem szeretnéd kipróbálni ? Na ugye!

 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása