Mai posztunkban ismét meglehetősen szagos vizekre evezünk. Néhány hónappal ezelőtt egyszer már foglalkoztunk az emberi (és másfajta) széklet meglehetősen, khm, unortodox hasznosítási formájával.
Most pedig megismerkedhetünk az eredetileg elektronikus formában létező emodzsi kaki fizikai megtestesüléseivel.
Az emodzsik (vagy emojik) eredetileg Japánból származó, az elektronikus kommunikációban széles körben használt piktogramok. Ezek egyik népszerű tagja kaki (vagy Kaki), amely immáron nem csak üzenetküldéskor, de a reggeli kávénk elfogyasztása közben is belénk botolhat.
Erre a csodaszép kerámiabögrére nem csak egyszerűen rányomtatták Kaki képét, de nem ám - maga a bögre is kaki formájú (és még külön teteje is van, hogy a benne tárolt kávénk, teánk ki ne hűljön.
Természetesen a plüsspárna-gyártók sem maradhattak le a kaki fejlesztésében, így ha kedvünk szottyan, ilyen formájú párnán hajthatjuk álomra fejünket.
Képzeljük el a postás (aki általában kétszer csenget) arcát, amint ilyen szép, barna, kakiformájú papucsban nyitunk neki ajtót, hogy átvehessük tőle a fontosabbnál fontosabb leveleket.
- Főnök, sürgősen béremelést kérek: jobb, ha tudja, hogy három nagyhírű vállalkozás is komolyan érdeklődik utánam.
- Igen, és melyek azok?
- A víz-, a gáz- és az áramszolgáltató...
Végül - de egyáltalán nem utolsó sorban - itt van a kakiformájú illatosító, amely autók (és otthonok) százezreibe hozhat friss, üde kaki csokoládéillatot.
Aki tehát vérbeli kakirajongó, nem csak az interneten (vagy adott esetben a mellékhelyiségben), hanem otthona egyéb zugaiban vagy éppen az autójában is összetalálkozhat rajongásának tárgyával.