Üdvözlünk a felesleges, értelmetlen eszközök, használati tárgyak és szolgáltatások gyűjtőhelyén!

FuraTermék Blog

Nyeles papír-portörlő

2011. augusztus 09. - FuraTermék

A ma bemutatott fura termék egy háztartási eszköz lesz. Nagyon hasznos kis találmány, amely háziasszonyok millióinak könnyítheti meg az életét. A termék környezetvédelmi szempontból is kiemelkedő, hiszen a munkát végző "fő alkatrész" újrafelhasznált papírból készül, az eszköz nyele pedig környezetbarát műanyagból.

A tisztítható felületek száma szinte végtelen. A műszaki eszközöktől elindulva, az üvegfelületeken át egészen a konyhai munkaasztalig mindent takaríthat vele a felhasználó.
Azért van ennek a csodaketyerének egy kis hátulütője is! Mégpedig az összeszerelés. A műanyag nyélre eléggé nehéz szakszerűen rácsatlakoztatni a papírfejet, legalábbis nekem nehezen ment. Ebből arra következtettem, hogy ez a szerszám nem való férfikézbe.

           Íme a termék, még az összeszerelés előtti állapotban. 


Az összeszerelés utáni állapotot nem fotóztam le, mert a fentebb említett nehézségek következményeképpen csak maradandó sérüléseket okoztam a papírfejben.

Valószínűsíthetően ennek az eszköznek is vannak előnyei és hátrányai is. Mivel Én már az összeszerelésnél megbuktam, így nem lenne hiteles, ha előnyöket vagy hátrányokat fogalmaznék meg ezzel a portörlővel kapcsolatosan.
Ebben a kérdésben inkább várnám olvasóim terméktapasztalatát! Mert ugye nagyon sok háztartásban van már ilyen eszköz, vagy ha nincs, akkor napokon belül beszerzésre kerül.
 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása