Üdvözlünk a felesleges, értelmetlen eszközök, használati tárgyak és szolgáltatások gyűjtőhelyén!

FuraTermék Blog

Banán érlelő állvány

2015. január 05. - FuraTermék

Nem lehet és nem is tudtam elmenni szó nélkül a mai posztban bemutatott termék mellett.
A Banántartó és a Banánszeletelő után még mindig van új a nap alatt, ha "Banánászati" eszközről van szó.
Jelen esetben a Banánérlelő állványt hoztam magammal. 
Íme a termék, működés közben:   

Hát, ilyet még nem láttam és elképzelni sem tudtam volna soha, az biztos.
Tudom, hogy nem illik testrésszel -jelen esetben háttal- kezdeni a mondatot, de sokkot kaptam.
Nekem az utolsó emlékem a banán érlelési eljárásáról az az, ahogyan anyám a szekrény tetejére pakolja a zöld banánokat, aztán csak várunk, és jó napot. Mit mondjak? Jól le vagyok maradva! Az űrkorszakban, az Európai Unió közepén, távol az igazi Banán -nagyhatalmaktól bizony mi így érleltük a banánt.
Na de ez már a múlt! A Banán érlelő állvány beszerzése után minden megváltozik. 

Előnyök: Erős, strapabíró, igényesen kialakított acél szerkezet. Ablakban, asztalon, járólapon is ugyanolyan jól működik.

Hátrányok: A banán érlelésén kívül másra nemigen használható. Nagyobb csokor banán felakasztása esetén felborul. 

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása