A termék címkéjének észlelése után azon vettem észre magam, hogy már nyomkodom is a telefonomat, hogy fotót készítsek róla. Igen, ez van, amikor az ember vásárolni megy és fura terméket észlel. Másként gondolkodó emberként azonnal cselekednem kellett.
Íme Ő :
Ahogy így megláttam a polcon ezt az itókát, egyből gyerekkorom egyik szállóigéje jutott eszembe, amint nagyanyám korholja nagyapámat: „már megint az a kurrva bor, az az első” Szándékosan írtam két R betűvel, mert nagyanyám így mondta, és így nagyobb volt a hangsúly is. Ilyen mondatokat csak pontosan lehet és szabad idézni, mert ezeknek súlya van.
Akkor még nem is sejthettük, hogy ez a termék létezik, vagy valaha is létezni fog.
A címke hátoldalán valami ilyen ajánlást képzelek: Ez a tüzes vörös valóban felpezsdíti és maradandó élményt nyújt Önnek!
Persze 18 éven aluliaknak nem ajánlják.
Felnőttek és kalandvágyók számára beszerezhető a hipermarketek polcairól.
Előnyök: Egyszerre többen is élvezhetik. Megfizethető áron kapható. Gépkocsik hátsó ülésén, asztalon, széken, ágyon, és még ki tudja hány helyen élvezhető.
Hátrányok: Szőke változatban nem elérhető. 12 éven aluliak csak szülői engedéllyel, vagy nagykorú jelenlétében élvezhetik.